Zwroty

Jak przygotować zwrot?
Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nienaruszonym wraz z dołączonym dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu. Zwrot nie zostanie uznany jeśli towar nie będzie pełnowartościowym towarem, będzie nosił ślady użytkowania, wyraźny zapach, plamy bądź nie będzie posiadał metek.
Gdzie odesłać zwrot?

UWAGA!
UBRANIA NOSZĄCE ŚLADY UŻYTKOWANIA, BRUDNE ORAZ O WYRAŹNYM ZAPACHU PRANIA NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE!

Zwrotu możesz dokonać na adres:
AURELL Kaszewy Kolonia 20
99-314 Krzyżanów
Tel: 797257600
Czy muszę posiadać dowód zakupu aby dokonać zwrotu?

Zwrot uznany będzie jedynie w przypadku posiadania dowodu zakupu, który dołączany jest do wysyłanego towaru.
Jakiej formy wysyłki mogę użyć przy zwrocie?

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem. Również nie podajemy paczkomatu do którego można wysłać przesyłkę. Paczkę można nadać jedynie na adres naszej siedziby. Pamiętajcie, aby wysłać paczkę na adres podany w zakładce zwroty i reklamacje. Zwroty nadane na adres sklepu stacjonarnego nie będą przyjmowane. Najlepiej odesłać do nas zwracany towar kurierem bądź pocztą paczką poleconą, tak aby można było kontrolować gdzie obecnie się znajduje.
Ile czasu mam na zwrot?

Klient może bez podawania przyczyny odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Jeśli więc odebrałeś przesyłkę i chcesz ją zwrócić masz 14 dni kalendarzowych na odesłanie jej do nas.
Jak szybko dostanę zwrot środków na konto?

Zwrot dokonanych płatności realizowany jest w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas zwrotu produktu. Jeśli nadałeś przesyłkę poleconą - w trackingu możesz sprawdzić kiedy dokładnie znalazła się u nas i od tego dnia liczyć 14 dni.

UWAGA! Proszę koniecznie zapisać numer nadania paczki/listu i śledzić status przesyłki na stronie przewoźnika. Nie wysyłamy automatycznych powiadomień o otrzymaniu zwrotu.
Jak szybko dostanę zwrot środków na konto?

Zwrot dokonanych płatności realizowany jest w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas zwrotu produktu. Jeśli nadałeś przesyłkę poleconą - w trackingu możesz sprawdzić kiedy dokładnie znalazła się u nas i od tego dnia liczyć 14 dni.

UWAGA! Proszę koniecznie zapisać numer nadania paczki/listu i śledzić status przesyłki na stronie przewoźnika. Nie wysyłamy automatycznych powiadomień o otrzymaniu zwrotu.
W KAŻDEJ PRZESYŁKCE ZWROTNEJ NALEŻY UMIEŚCIĆ FORMULARZ ZWROTU! JEST TO NIEZBĘDNE I BEZ TEGO PROCEDURA ZWROTU MOŻE SIĘ ZNACZNIE WYDŁUŻYĆ

Reklamacje

Jak przygotować reklamacje?
Zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Następnie przygotuj formularz reklamacyjny i dowód zakupu. Całość odeślij całość na adres naszej siedziby.
Gdzie odesłać reklamacje?

Tak samo jak w przypadku zwrotów nie przyjmujemy paczek pobraniowych czy paczkomatowych, a reklamację należy odesłać na adres:
AURELL Kaszewy Kolonia 20
99-314 Krzyżanów
Tel: 797257600

wraz z dowodem zakupu i dołączonym protokołem reklamacji (formularz reklamacji można również przesłać na adres mailowy kontakt.kavilook@gmail.com ).
Kiedy uzyskam odpowiedz na reklamację?

Ustosunkujemy się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Pamiętaj, że podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny oraz dowód zakupu. Uzasadniona reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, a produkt uszkodzony zostanie naprawiony bądź wymieniony na inny. W przypadku braku możliwości powyższych zostaną zwrócone wszelkie koszty poniesione z zakupem towaru
Uwaga! Kolory ze zdjęć mogą się lekko różnić w zależności od ustawień monitora. Jakakolwiek rozbieżność kolorystyczna nie podlega reklamacji/ specjalnym warunkom zwrotów.